Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~TypNegatywny | użytkownik

imię i nazwisko adresWrocław / Złoty Stok zarejestrowany27.07.2010 @15:26:41 ostatnio na stronie03.09.2011 @22:44:51



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze57 posty na forum0

komentarze
~CourtneyLove    23.08.2010 @18:37:31
Lubię też wprost i też jestem egoistką. Jednak w ogóle nie zauważyłam tego w Twojej sztuce, w Twoim pisaniu. Nie twierdzę, że robisz to jakoś specjalnie źle. Nie twierdzę, że nie potrafisz pisać. Nawet rozpisując się w komentarzach do profili pokazujesz, że potrafisz. Chwała Ci za to, lecz ku*wa, dlaczego tak mdle piszesz o miłości, skoro jesteś egoistą? Skoro niby jesteś taki, jakim się opisałeś? Nie, nie, nie. Ja jestem z tych, co się nie zgodzą. Pisz dla siebie, pewnie. Niby moje prace jakie są? Po pierwsze - ego. Bez tego nie ma dobrej, czyli szczerej sztuki. Ale tak mocno rażą mnie niektóre Twoje prace i nie widzę, że piszesz dla siebie tak do końca. Jak każdy egoista na pewno jesteś też troche egocentryczny i egotyczny. A może i erotyczny. Tyle. Stej negatiw iks de.
~CourtneyLove    16.08.2010 @15:55:06
Ach, już jest, ale przed chwilą go nie było.
~CourtneyLove    16.08.2010 @15:54:39
Bardziej mnie zdziwiło to, że masz takie zainteresowania, bo z tego, co widziałam na darkplanet to miałam inne internetowe wyobrażenie o Tobie. Takie bardziej do d...py, że lubisz klimaty fotki, tylko w wersji mrocznej. Czemu tu nie ma mojego komentarza... hm...
~CourtneyLove    16.08.2010 @15:30:11
Ale mnie zaskoczyłeś. Nikt mnie tak w Internecie nie zaskoczył ostatnio.
~musicgosia    30.07.2010 @23:30:16
ile komentarzy X) jakiś dzień dziecka :D? dzięki , hehe i jakie hasło dnia - hej Kurt był blondynem XD a co do koni to chyba ten ciemny to był ,,on" o ile pamiętam , ale faktycznie podobne do tej okładki . Zlustrowałeś moją galerię hoho xD czekaj Ty ja się zrewanżuje ^^
A co do muzyki to bardzo dobre kawałki , brawo : ) bardzo spodobało mi się np. cold waves, ale inne też fajne, ciekawe , też będę zaglądać i słuchać ^^ W ogóle pomysłowy jesteś , jak nie pisanie to muzyka
oho Gitara się na mnie patrzy x)
3maj się ^^
Pozdrawiam serdecznie!
+azmii    28.07.2010 @20:53:37
~olussudol    28.07.2010 @18:39:55
Dziękuję)
~mikuliska    28.07.2010 @18:11:47
Rozumiem, mogłam pomyśleć wcześniej ; ) wybacz ; )
~mikuliska    28.07.2010 @18:03:48
Może spienionej fali? ; p
~Shosanna    28.07.2010 @17:58:30
Skoro tak koniecznie muszę Twór takowy przeczytać, gdy już się narodzi.
~pawiel    28.07.2010 @17:50:00
~Gwoch    28.07.2010 @17:05:47
Tyleż tych bazgrołów wrzucam, no cóż... obojętnie mi w zasadzie czy to dobre czy słabe - ale rysując ot tak - z bani - tez można się czegoś nauczyć, jakąś krechę czy coś innego podłapać. Wiadomo - raz wyjdzie, a innym razem nie. Tak więc proszę wybaczyć, że katuję swoim archiwum Pana obserwatora - ale chciałbym też naszpikować tą osobliwą galerię całym syfem z mej głowy, różnice stylistyczne/techniczne są dla mnie ważne mimo wciąż - uważam - niskiego poziomu. Przypływ prac się niedługo skończy i będzie można trochę odpocząć, cierpliwości. :pozdro
~okocim3    28.07.2010 @16:32:32
Cold Waves -podoba mi sie kiedys uczyłam sie na gitarze ale lepiej mi wychodza
nutki z ust hehe lubię śpiewać tylko się wstydzę a może nie ma mnie kto posłuchać? he nie wiem ale ciekawie tam sobie tworzysz ciekawie;pozdrawiam jak zerkniesz na moje wiersze to napisz mi tam co
~okocim3    28.07.2010 @14:54:35
lu lala dzięki dzięki he fajnie ze utwor mojej piosenki spasowł tobie;
ale w dowód wdzięczności czekam na muzykę;myslę że ja usłyszę co? czekam!
~musicgosia    27.07.2010 @23:38:16
Jej to ja dziękuje za tyle pozytywnych komentarzy a z tymi końmi to mnie rozbawiłeś , ale faktycznie coś w tym musi być ^^
/ będę zaglądać , sporo nowych wierszy dodałeś , już się zabieram za czytanie : ) Naprawdę masz głowę do tego , słowa tworzą niezapomniany i jedyny w swoim rodzaju klimat.
Może też się odważę jakiś wiersz tutaj wstawić .
I proszę jest i gitara elektryczna i już człowiek chce pobrzdąkać. Muszę się przyłożyć do akustyka , a potem może elektryk .Zobaczymy.
Ile już grasz? Własny zespół ? : )
3maj sie i powodzenia w dalszym pisaniu i tworzeniu muzyki
~ondraszek    27.07.2010 @18:54:37
dziękuję
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt